Komplimang?

Igår var jag på kräftskiva. Och körde bil. Mitt sätt att tackla den situationen gav upphov till en av de mest tvivelaktiga komplimanger jag har fått i hela mitt liv: "Alltså, jag fattar inte hur du gör det, du beter dig som om du var full fast du är spik nykter! Det är ju helt sjukt bra!" Jag kan bara hoppas att det syftade på att jag hade roligt, dansade och pratade, även utan alkoholens hämningslossande magi. Faktum är att jag tänker bestämma mig för att det var det som menades. Så tack så mycket då!

Kommentarer
Postat av: tove

dock låter det lite lätt som en hänvisning tillbaka till fjortisstadiet, hah. men jag skulle nog också välja att tolka det positivt!

2008-08-24 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0