Snart student på riktigt

Jag är nervös. Det känns som om mitt liv är påväg att bli oåterkalleligt annorlunda. Möjligtvis för att det är precis det som händer. Välkommen till vuxenxärlden, Stella, it took you long enough. Men alltså, jag har ju flyttat ut förut, jag har åkt till nya platser med nya människor förut, jag har delat lägenhet förut, och jag har inte varit nervös då. Så vad är det här egentligen? Fjärilar i magen, beslutsångest och sömnproblem. Verkligen inte min stil.

Lycka mig till, vi ses i Sollefteå. Ååå, jag tror att jag ska försöka börja skriva brev förresten! Det finns nått så fantastiskt roligt och spännande med brev. Så maila era adresser så mailar jag er min, så hamnar ni på min lista av potentiella brevvänner! Men jag varnar er alla, jag är aboslut inte någon duktig eller speciellt trogen brevvän. Här ni förresten lagt märke till hur fantastiskt dumt det ser ut med två 'v' på rad, som i brevvän? Hur fult som helst. Kram på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0