Tårtkalas

Idag har jag varit på tårtkalas. Det har man för få av, tycker jag. Jag tror att jag också måste ha ett nångång snart. Eller i alla fall ett eftermiddagsfika för att inviga mina nya möbler. Nu verkar det som om jag kanske kan få köpa en billig soffa av en tjej också, då blir det ännu bättre. Då måste jag nog möblera om lite, men det är ju bara kul =).

Jag är rädd att jag inte kommer att börja prata norrlänska, som jag vet att många av er annars har sett fram emot att höra, det är nämligen inte någon majoritet norrlänningar på programmet. Istället har jag just nu lagt mig till med någon härlig blandning av alla dialekter jag hör här uppe, och låter nog inte som om jag kom från någonstans alls i Sverige.

Imorgon börjar skolan, och med den det riktiga livet, antar jag. Det ska bli grymt skoj.

ta hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0