Chock

"knack knack" ´
Erik: "Stella, är du där?"
Jag: "Jadå, hej!"
Erik: "Jag har en kille här som heter hasse som känner din kompis,,,"

Och tio sekunder senare stod Toves hasse i min hall. Hur otippat som helst, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. och just när det är någon man har härt mycket om och sån't, det blir lite udda. Men det var väldigt roligt! Roligt att få en människa av kött och blod att lägga till alla ord. Snygg var han också, och trevlig. Jag är fortfarande i lätt chocktillstånd.

Jag tänker inte gå in på politiska åsikter här, men jag tänker säga att oavsett vilken partifärg man har så är det historiskt att nästa amerikanska president kommer att vara en svart man. Jag tänker också rekommendera alla som inte redan gjort det att se segertalet från inatt, det är om inte annat ett mästerligt stycke retorik.

Natti!


Kommentarer
Postat av: angelica

Stella? Tjoho, lämnar ett avtryck ;) finns det fler som bloggar från IKK?

2008-11-07 @ 12:32:35
URL: http://angeliqan.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0