En överraskningarnas dag

Jag blev tokirriterad på föreläsningen idag, tydligen svor jag till och med. Manne påstod att hela klassen var lätt chockad. Kul hur annorlunda man uppfattas i olika sällskap, på gymnasiet tror jag att folk var mycket mer förvånade om jag höll tyst en hel lektion =P.  Vi pratade... jag kommer inte ihåg vad vi pratade om. Men det var nog för att jag skulle bli irriterad i alla fall. Jo! Om att göra skillnad. Trött jag blir på cyniker. Vår föreläsare,  och en betydande del av klassen med honom, påstod att det en enskild människa gör inte har den minsta betydelse för omvärlden, om inte den enskilda människan råkar var president i nått mäktigt land. Ni kan ju bara tänka er hur jag gick igång på det =P.

Jag har också köpt ett par nya skor idag, och tittar under lugg på min egen konsumtionslycka. Det är inte vettigt nånstans, men de är fantastiskt söta =).

Time for plugg, tenta i övermorgon. Åh fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0