Släpkväll

Jag har fortfarande massor av saker att göra, men jag ORKAR inte mer! Man får faktsikt sluta orka ibland. Jag började plugga halv nio imorse, och har varit helt sjukt effektiv, men de senaste timmarna har varit rätt släpiga. Jag har ätit middag, diskat, pratat med Lovisa, läst mailen... Släpat helt enkelt. Jag och Tove slog förresten ett stort slag för ordet släpa i helgen. Vi introducerade det för resten av Källstagänget, coh det blev genast accepterat. Nu gäller det bara att folk börjar använda det, och inte bara tycker att det är bra när de hör talas om det.

Nu ska jag nog ha lite egentid, skriva lite dagbok, lyssna på musik, mysa i "min" (dvs. Christinas, den är lånad) nya soffa... Hoppas ni får det lika bra som jag!

Kraamar

Ps. Jag gjorde en typisk Stella i helgen. Hanna bor tillsammans med Martin och Shanti, ett par i 07:an, men kommer att flytta hit till min lägenhet istället. Jag tog för givet att hon hade berättat det för sina nuvarandra kombos, och nämnde det i förbigående för Shanti, varpå Shanti säger "Vaddä, vilken Hanna? Ska Hanna som bor med OSS flytta??" Sjukt konstig stämning det blir då =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0