Konsten att göra ett intryck

Det finns en kille i IKK-07 som heter Anders. I går var jag hemma hos honom på tårtkalas. Sedan hamnade jag i hans faddergrupp på insparksintroduktionen. Senare under kvällen har han en gång frågat mig om jag var i Jacobs grupp (eh, neej, jag var i din grupp....) och om jag vet vart han bor (eh... jaa... jag var hemma hos dig igår...).

Han tyckte nog att det var värre än vad jag tyckte, jag skrattade så jag höll på att kikna, men han den stackarn rodnade till och med mot slutet av konversationen. Det är en jäkla tur att man lärt sig på vägen att inte ta saker personligt =).

Det allra bästa med mitt rum är att det ligger golv i tak med festlokalen. Det är bra eftersom man aldrig missar en fest för att man inte vet om den. Det näst bästa med mitt rum är att jag har två bröder på rockmusikergymnasium. Om det inte vore för dem skulle jag nämligen inte kunna sova i just det rummet på nätterna. Så tack Magnus, tack Pontus, ni har utan att egentligen någonsin försöka gjort mitt liv lite lättare =P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0