Inga bilder

Alltså, jag försökte skriva ett inlägg coh ladda upp en bild igår, men det gick tydligen inte så bra. Jag vattar ingenting. Huvudsaken med gårdagens inlägg var att vi gick 27 km supervacker vandringsled längs Ångermanälven , jag och fem kompisar. Vilket alldeles perfekt sätt att tillbringa en dag, jag var så glad! Jag skulle så himla gärna vilja visa bilder, vilken utsikt vi hade ibland, men som sagt, det går inte så bra för mig det här med bilder... Tove som också använder blogg.se kanske kan hjälpa mig i den frågan när hon kommer upp i helgen.

Jaa, Tove kommer på besök i helgen, ska bli hur skoj som helst. Haha, tänk så mycket jag har pratat om människor här nu blir det upp til bevis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0