Inredningsglädje

Mitt rum ät numera skitsnyggt. Jag laddar upp lite bilder för den som är intresserad, för den som inte är det, your loss, de är verkligen såååå fina! Städa ocfh inreda är två saker som man gör för sällan. Ungefär som att börja träna så tar det mycket energi och kraft att sätta fart med ett inredningsprojekt eller en rensning, men man mår så mycket bättre när man är klar. Mitt rums mysfaktor har ökat med approximativt 500% på ett dygn, det tycker i alla fall jag är värt lite tid och energi =). Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu ska jag inte vara den som är den, men var finns bilderna? För jag ÄR intresserad! :)

2008-09-18 @ 22:05:18
Postat av: tove

haha, tänkte också samma sak!

2008-09-19 @ 12:41:50
Postat av: stella

alltså... jag tänkte.. men det blev så himla jobbigt, internet funkar dåligt idag.. men jag skaaaaa... nångång... sorry =P

2008-09-19 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0