Om jag var lyckligare...

...tror jag att jag skulle spricka.

Det är en helt fantastik dag. Ni vet en sån dag när man bara är lycklig att få leva. När jag vaknade imorse glittrade solen i gräset utanför mitt fönster, och hela kroppen kändes som om jag kunde flyga. Jag sprang en sväng, längre än vanligt med all min energi, och luften var så syremättad att den steg mig åt huvudet, musiken så medryckande att varje steg blev ett språng. Nu står balkongdörren på vid gavel och mina sängkläder och mattor hänger på vädring. Mina nya krukväxter står i fönstren och dricker solljus, och jag ser till och med fram emot att dammsuga.

Vissa dagar är inte som andra, helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0