Tentaplugg

Tjiiiitt vilka dagar... Idag har jag verkligen, verkligen försökt att vara lika effektiv som jag var igår, men det gick inte så bra. Jag har skrivit, men oj oj oj så ostrukturerat och konstigt allting är. Jag klamrar mig desperat fast vid den livlina som säger att vi en gång i tidernas begynnelse fick lära oss att det var såhär man skulle skriva, enligt skrivprocessen, eller vad sjutton det nu hette... Ett utkast där man inte oroar sig om grammatik eller struktur eller meningsbyggnad eller någonting åt det hållet, och sedan redigering i nästa steg. jag har aldrig varit bra på det. jag är en detaljmänniska, jag vill att allt ska stämma från början. Och nu sitter jag med åtta sidor text där absolut ingenting stämmer. Tusan också.

Dessutom har jag fått veta att det är fest i Källstalokalen (som, som tidigare nämnts, liggger golv i tak med mitt rum) på torsdag kväll. Då har nämligen 07:orna haft sin stora tenta och vill festa järnet. Problemet är att vär tenta ska vara inlämnad först på fredagen, vilket betyder att jag enligt min vanliga taktik kommer att sitta och hetsskriva det sista på torsdag kväll. Kan bli puligt att göra det till dunket av När vi gräver guld i USA, lål.

Lycka mig till!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0