Effektiv =)

Hängt i stockholm i ett drygt dygn, och tänk så effektiv man kan vara om man verkligen försöker=). Hunnit träffa Marlene, Tove och Hanna, fikat flera gånger (det börjar kännas jobbigt att jag är så kaffesugen jämt, det är INTE riktigt okej), picknickat på en filt, vandrat omkring på stan, köpt lite nödvändigheter... Och bara njutit av solen och värmen och att Stockholm faktiskt är en fantastiskt vacker stad sommartid.

Hemma igen nu, hoppas på fint väder imrgon, då blir det ut på sjön igen. Vind och segling, eller stiltje och kajak. Haft träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen de senaste dagarna efter min dust med vindarna i söndags, fantastiskt härligt =). Far har ocskå lovat att vi ska försöka åka vattenskidor någon eftermiddag när det är fint väder, och det är inte heller helt fel. Det verkar som om jag lyckas trycka ihop nästan allt det jag älskar med sommaren på en vecka, och då kan man ju inte annat än le =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0