Hemkommen

Sista två veckorna före avfärd var minst sagt fullbokade, och sedan jag väl kom iväg har internet varit något av en bristvara.

Nu sitter jag i alla fall på min flicksäng i gästrummet hemman hos mamma och pappa i Grisslehamn. Det är skönt att vara tillbaka i Sverige, i en kultur jag inte behöver kämpa för att förstå, ett språk där jag uppfattar alla nyanser och variationer, hos människor som jag vet älskar mig, och som jag älskar tillbaka. Det har varit en fantastisk sommar, ni får fråga om ni vill veta mer än så, men nu är det dags att komma tillbaka till vardagen. Från och med nu är jag i alla fall fullt kontaktbar, här, på mailen, på telefonen. Hör av er, jag har saknat er

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Härligt! En ostkväll på detta, så jag (vi) får höra mer?

2009-08-30 @ 19:25:24
Postat av: Stella

absolut!! men jag har hunnit upp till Sollet nu, jag hade så väldigt lite tid hemma, så det får bli när jag tar mig söderut nästa gång, är jag rädd... Men ost är gott oavsett när man äter det, så det ska väl itne vara nån fara =)!

2009-08-31 @ 23:33:30
URL: http://jiaqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0