Tenta, 5i12, omstart

Yo =). Tentan på förra kursen är över, oh yeas. Jag är nog rätt nöjd... Pluggade alldeles för lite, så går det dåligt får jag skylla mig själv. Eller, jag skyller såklart på sjukdomen =p.

5i12 i lördags, bra arrangemang, dåligt med folk, men trots allt en ganska trevlig dag. Jag pratade Kina, och har fått positiva reaktioner efteråt, så jag hoppas att det var intressant för någon annan än mig själv =p.

Och nu ny kurs. Och simskolemöte imorgon, så jag har bakat hela kvällen. Sirapskakor och kladdis, blir det, gott gott. Ska sno ihop ett bröd imorgon eftermiddag också, tänkte jag. Så att de stackars människor som kommer direkt från skolan inte dör av svält innan mötet är över.

Snart är det jul. Jistanes, julklappar borde man kanske börja tänka på nån dag också? Jaja, det får bli ena nnan dag än idag.

Reklam för en konsert med Mica på spotify... Ooooo... det vore ju inte helt fel. Annexet är ipofs inte en lysande konsertlokal, men ändå, det var alldeles för länge sen jag gick på konsert!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade det mycket skoj på aftonen under 5i12 - likaså mitt sällskap - till de mixade tonerna av tango och salsa=D!

2009-12-08 @ 21:04:15
Postat av: Tove

Fredrik o jag har pratat lite löst om Mika, du är så välkommen att hänga på! :)

2009-12-08 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0