Hemlängtan

Alltså, jag längtar HEM till Sollefteå. Är det ett sjukdomstecken?

Imorgon ska jag till Sthlm och gå på muséer med min söta bror och Hanna. Först på Nationalmuseum, deras tillfälliga utställning Lura ögat, och sedan kanske på Moderna, om vi hinner och orkar. Där ska vi se Dröm och revolution, eller vad det hette,, Max Ernst i alla fall. Det ska bli fantastiskt roligt, det var alldeles för länge sedan jag var på konstmuseum, det är ju något av det roligaste jag vet! Det är ju tur att man inte är en nörd, i alla fall, LÅL.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Stel! Det är inte legitimt att vara borta såhär länge!

2009-01-15 @ 19:20:58
Postat av: Fredrik

Ja jag håller med föregående talare.

2009-01-18 @ 16:54:42
URL: http://fredriklundebring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0