Nattsamtal, och stundande besök

Jag har suttit fram till nu och pratat med en kompis från klassen. Hon är så himla häftig, det är som att lagren aldrig tar slut, varje gång vi pratas vid växer hon lite i mina ögon, och jag ser att det finns mer än vad jag såg innan. Fantastiskt spännande och intressant är hon, jag hoppas att vi fortsätter trivas ihop.

Jag måste nu kläcka min nyhet, som jag tror att alla de som möjligen läser det här regelbundet redan vet på andra vägar. I månadsskiftet februari-mars får Stockholm ett av mig mycket efterlängtat besök: Sergei kommer till stan!! Naturligtvis ska jag ner från mitt kalla Norrland och säga hej, och jag ser så sjukt mycket fram emot det. Länge leve vänskapsrelationer som inte tid och avstånd biter på, och alla relationer som sträcker sig över kulturella gränser.

Det är något visst med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0