Surprise!!

Tone fyllde år igår. Släppte bomben i söndags, hade inte sagt ett ord, och hade inte planerat något sätt att fira sig. Så vi bestämde oss för att planera lite istället =D. Vi började med att baka tårta (morotskaka, mums!) kvällen innan, och bjuda på frukost på sängen. Inte så värst nyttigt, men galet gott! Sen trodde väl den stackars tösen att vi hade firat henne färdigt, men inte då! Samlade ihop ett gäng kompisar, dem hon hänger mest med, fixade grillmiddag, pyntade mitt rum så att det såg ut som barnkalas, och överraskade henne när hon kom hem från skolan. Huuuuur kul som helst!! Hennes reaktion var obetalbar, för att inte tala om hur fruktansvärt roligt vi hade när vi planerade och smög och hemlighetsmakade hela dagen, vi hade värsta sambandscentralen hos mig och Lovisa =p. Festen hade allt man kan önska sig: ett glatt födelsedagsbarn, härliga människor, god mat, bra musik och mysig stämning, fantastiskt!! Tråkigt att jag och uppladdningsprogrammet för bilder på bloggen inte är riktigt överens, men ni får använda er fantasi =).

Nu ska jag gå upp och se om det finns någon morotskaka kvar, tror jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0