Trötta fötter

27 km Nipled bakom oss. Inser att jag är i absurt mycket sämre form än i höstas (troligen beroende på att jag då hade en hel sommars löprundor i ryggen, nu bara några veckors), men att det ändå är alldeles fantastiskt skönt att tillbringa en hel dag ute i skog och mark. Mina fötter värker, och när jag kom hem sov jag som en klubbad säl i två timmar, när jag trodde att jag skulle vila i tio minuter och sedan dra med mig Cia ner till Hågesta-ön på grillning.

Istället har vi lagat köttfärsfylld zucchini och slappar på mitt rum, och det funkar också. Alldeles utmärkt, funkar det. Man får vara ledig en kväll, efter valborg i torsdags och middag hos Mattias och TP i lokalen i går.

Toves Hasses kompis Magnus är här och hälsar på Erik. Världen är liiiiten! Men trevlig, både världen och personen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0