Sjukstuga

Jag vet att jag sagt det förut, men att vara sjuk är verkligen inte roligt. Speciellt itne när det inte blir bättre nån gång, och man hostar och snörvlar och snörvlar coh hostar i många dagar i sträck.

Något som då är roligare så är det att det är snö i Sollefteå, alldeles vitt och vintervackert ute, att det var första advent igår och att jag hann med både risgrynsgrötfrukost och rialamaltaefterrätt, att jag saknta med säkert kommer närmare målet att styra upp mitt rum, och att ska man nu vara sjuk så är det i alla fall vettigt att vara det en vecka utan föreläsningar (tentaplugg är lättare att ta igen vid senare tillfälle).

Och att jag snart får åka hem och träffa min underbara familj. Tjoho för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0