Åter till flow

AAaand I'm back =)!

C-vitamin, Esperitox och sömn räddade dagen igår, och idag är jag åter på topp. Jag tog mig en egentidsförmiddag, städade, tvättade, betalade räkningar, diskade, ringde RKUF-ärenden och läste lite kurslitteratur innan det var dags att gå till skolan. Skänt att få så mycket gjort, och alldels fantastiskt att det nu verkar som om saker faller på plats angående simskolan. Förhoppningsvis är vi igång inom en eller två veckor, TJOHOO!!!

Väl på skolan har flowet hållt i sig, och jag har fått mer gjort på en och halv timme idag än vad jag fick på tre eller fyra igår. Tänk om man skulle lära sig nån gång att det inte är idé att ens försöka plugga när man mår som jag gjorde igår? Tänk så mycket frustration man skulle spara sig, och tänk vad mycket mera effektiv man skulle bli om man istället för att försöka gick hem och kurerade sig lite tidigare, och därmed blev frisk och funktionsduglig lite tidigare... Jaja, gjort är gjort, och idag är livet bra, så orka gräma sig =).

Egentidsbehovet slog till imorse också, inte på ett negativt sätt, utan bara som ett faktum. Så ikväll blir det nog till att laga mat, spela klarinett, läsa, lyssna på musik, skriva, och, icke att förglömma, stirra in i en vägg ett tag, alldeles, alldeles ensam. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0