Kartklar

Kartorna till första GIS-uppgiften klara, en tabell likaså. Det går framåt. Nu är det föreläsning framt ill fem, men imorgon ska jag ta tag i texten, bli klar, lämna in... Så är det bara att börja med nästa uppgift. Grupparbete on översiktsplaner. jag har hört att den är ganska rolig, och en bra grupp har jag hamnat i , så det ska nog bli bra.

Jag och Linn har yogat två dagar i rad. Jag har träningsvärk i alla ovana muskler, men å andra sidan har jag också ungefär dubbelt så mycket koncentrationsförmåga som en dag utan yoga. Trots sömnbrist. Yay för det.

Eftersom jag är så ofattligt intelligent och förutseende har jag packat mackor (av hembakt grovbröd) till mellanmål, så nu ska jag kila iväg, äta lite, och sedan bli introducerad till nästa GIS-uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0