Och det blev höst

På väg till skolan imorse regnade löven från träden och himlen var alldeles stålgrå. Det är höst i Sollefteå, och jag som inte ens förstått att det varit sommar än.

Ett tappert försök att få en god natts sömn gick åt skogen, jag sov bra mycket sämre än jag gjort de senaste nätterna, trots att de rent fysiska förhållanden borde ha garanterat motsatsen. Sömnunderskottet är därmed värre, inte bättre än innan, och dessutom är GIS-frustrerationen på topp.

Det är tur då att jag har en massa andra skäl att vara lycklig. Skolan, vännerna, vädret, min nya griffeltavla... och det faktum att jag känner mig lite som en tonåring på rosa moln. Pinsamt, men ganska mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0