Upp och ner, ner och upp...

Ibland går det bra, ibland inte fullt lika bra.

Idag har jag insett att jag kanske måste tänka om vad gäller min C-uppsats, haft sönder min cykelpump och fått påhälsning av Radiotjänst. Jag är rädd att radiotjänstmannen kanske fick ta en del av skiten. Det är ju inte hans fel att han har världshistoriens mest otacksamma jobb. Jag bjöd in honom till och med, för att jag tänkte att nu ska jag minsann överbevisa dem (har dålig erfarenhet av radiotjänstmänniskor som påstår att man ljuger), men han fick visst inte gå in. Nehej, synd för honom då, jag HAR ju verkligen ingen TV.

På plussidan har jag pluggat bra många timmar och sprungit sex kilometer på sisådär knappa 30 minuter idag. Det var bra jobbat, båda två. Dessutom var det alldeles fantastiskt skönt att springa, oj vad det behövdes. Oh, och jag har bokat hembiljett till imorgon kväll. Det är också guld.

Kommentarer
Postat av: Vansterwiki

Det är vanligare att filurerna från Radiotjänst ljuger och säger att man har TV än att folk ljuger om att de inte har TV. Eller tja, det är så att de ringer till många som inte ska betala för att någon i hushållet redan betalar och när de erkänner så "glömmer" de lyssna på att man inte ska betala så blir det att en del tvingas betala dubbelt. De är råttor helt enkelt.

2011-04-26 @ 08:42:14
URL: http://https://www.flashback.org/t15519

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0